top of page

Топ – 3 фільми від яких хочеться жити

«Крихітка на мільйон» (2004)

“Тато казав мені, що я повинна боротися за свій шлях у цьому світі, і зараз я хочу його покинути. Це все, що я хочу зробити, Френкі. Я просто не хочу битися з тобою, щоб зробити це. Я отримала те, що мені було потрібно. Не дозволяйте їм забрати це у мене. Не дай мені лежати тут, поки я можу чути людей, що скандували моє ім'я або прізвисько"

Цей саме той фільм, який я давно шукала. Тут тобі і тема сили волі, наполегливості, пристрасті до своєї справи, проблема батьків і дітей, дроблення стереотипів.


Переживала за героїню, ніби вона була частиною мого життя. Хіба за це не варто полюбити "крихітку з важкими кулаками"?


Картина була удостоєна чотирьох премій "Оскар". Я вважаю, що вона їх по праву заслужила.


Ті, хто не дуже любить фільми присвячені спорту, зможуть знайти тут багато їжі для власних роздумів, так як акцент даної кінострічки поставлений зовсім не на боксі.


Рада, що головна роль дісталася саме Хіларі Суонк. Давно слідкую за її фільмографією і кожен раз залишаюсь задоволеною грою актриси. У драмах вона просто богиня: легка, дотепна, але в той же час сильна і тверда у своїй позиції. Жінка, яка вміє викликати непідробні почуття.


«Поки не зіграв у ящик» (2008)


Деякі називають цей фільм черговою копією «Достукатися до небес», але це не так. Схожа тільки «архітектура» фільму. Історія розповідає нам зовсім про інших героїв.


Знову конфлікт заможної та бідної сторони. Фільм розповідає про людськи проблеми, про зайвий напускний пафос, що не врятує тебе від життєвих перешкод та гроші, що не будуть поруч у скрутну хвилину.


- Пізнав ти радість життя?

- Дарував ти радість іншим?

Саме в цих словах постає проблемне питання усієї стрічки. Життя — штука непередбачувана і коротка. Деколи, коротше, ніж припускаєш.


«Недоторкані (1+1)» (2011)


«Іноді, ви повинні зазирнути в чужий світ, щоб зрозуміти, чого не вистачає у вашому»

Цей життєстверджуючий фільм не залишив байдужою і мене. Чи варто говорити, що музика Людовіко Ейнауді чудово доповнювала кожен момент картини?


Знову ми стикаємося з конфліктом, знову особа проти долі/життєвих обставин. Герой, який може дозволити собі абсолютно все, крім здоров'я і можливості вільно рухатися. І тут нова протилежність - герой, який може дозволити собі жити в здоровому міцному тілі, але потерпає від матеріальної немічності.


І коли спостерігаєш за зустріччю цих двох різних, але схожих в чомусь людей, ти десь у глибині душі передчуваєшь, що з цього може вийти. Найголовніше, ти можеш винести якісь уроки і для себе особисто.

Недавние посты
bottom of page