top of page

Рябухін Сергій Миколайович – тренер клубу «Скорпіон», який спеціалізується на тайським боксі – Муай-


– Сергій Миколайович, розкажіть, як ви почали захоплюватися спортом?

– В дитинстві займався боротьбою. Пізніше перейшов на карате. І після армії, почав захоплюватися В'єт Во Дао.

В'єт Во Дао — абревіатура назви системи Традиційних національних бойових мистецтв В'єтнаму: В'єт — в'єтнамські, По — бойові мистецтва, Дао — морально-етичний спосіб життя, дотримання кодексу честі професійного воїна. Система вмістила знання, накопичені за кілька тисяч років, зберегла в'єтнамський бойовий дух, традиції.

У мене чорний пояс з В'єт Во Дао, він досить близький до тайського боксу. У нас в місті жив майстер Ан, в'єтнамець, п'ятий дам.

– І скільки ви займалися у в'єтнамській школі?

– У нього займався на протязі 5 років.

– Чому вирішили будувати свою кар'єру в тайському боксі?

– Це проста історія. Я тренувався В'єт Во Дао, але це школа нова і не розкручена. І для того, щоб десь виступати треба було щось більш відоме. Ми виступали з хлопцями. Один раз нас помітили тайці, хлопці знайомі з Мелітополя. Запросили приїхати на тайський бокс в Миколаїв(2000 р). І всіх моїх хлопців винесли з рингу. Тобто такий високий професійний рівень я побачив вперше. До цього я їздив скрізь, у всіх федераціях різних видів спорту і ще такого саме не бачив.

– Скільки ви вже працюєте в цій сфері?

– У цій сфері вже з 2000 року.

– Ваш клуб дуже близько знаходиться до університету. Багато студентів ЗНУ приходять на ваші тренування?

– Звичайно, багато. ЗНУ ж близько, особливо для тих, хто живе поруч у гуртожитку.

– Які плани на найближче майбутнє? Я знаю, що ви займаєтеся соціальним проектом.

– Грандіозні плани(посміхається). Хочеться створити повноцінний професійний клуб. Це той спорт, який повинен бути. І я хочу виховати професійних спортсменів, які будуть перемагати у змаганнях.

Ще зараз я займаюся організацією соціального проекту «Україна обирає спорт». Сенс в тому, щоб пропагувати здоровий спосіб життя у суспільство. Наш проект об'єднує велику кількість різних видів спорту. Щотижня ми проводимо безкоштовні ознайомчі тренування. І так само в майбутньому я планую запустити багато масштабних ідей у цій сфері.


Недавние посты
bottom of page