top of page

Туманные цели юношества


Дивні думки все частіше і частіше відвідували мою свідомість. Вони огортали мене немов солодкий дим або запаморочливий сон, бентежачи мою уяву, починаючи з поверхні і поступово, майже не поспішаючи, проникаючи, наче ніж у масло, в мої таємні глибини і нетрі, ламаючи все рамки і стереотипи на своєму шляху.


Тож не дивно, що моментами я немов втрачав нитку розмови і міг запросто задивитися в одну точку, роблячи вигляд лише вухами, що слухаю співрозмовника, проте насправді думаючи зовсім про інші речі. Не можу сказати, що я був не такий як усі, але жити життям мого оточення я категорично не хотів.


Моя самооцінка часто змінювалася, вводячи в оману навіть її володаря, а моє спілкування з людьми було однаковим, за винятком моїх друзів. Я завжди думав, що створений для чогось великого і стаючи старше, все більше і більше втрачав віру в цю думку.


Я вмів писати і писав, частенько закриваючись у себе в кімнаті, збираючи думки і почуття в одне ціле, створюючи якийсь потік обміну інформацією, з сірої рідини на пергамент, хвацько ворушачи лівою рукою по листку, часом лише піднімаючи голову і розминаючи шию. Саме тоді я бродив по лісах нескінченних поневірянь у пошуках поетичної думки, підкоряючи вершини, застелені моїми мріями, і, як мені здавалося, чистими надіями і переживаннями.


Мені навіть вдалося виявити світла свою книгу, збірку ліричних віршів, в якому левова частка рядків була просякнута любов'ю до дівчини, чиє ім'я згадувати я б не хотів. Збірник здебільшого моїх знайомих. Отримати прибуток на ньому не було моїм завданням, і після всіх махінацій чверть книг так і залишилася у мене вдома. Так буває. Людям, особливо авантюрним романтикам, властиво займатися немов сірник, згораючи так само швидко, забираючи з попелом ідеї і переживання, віру і надію, щиру і вигадану любов.


Перебуваючи під завісою емоцій, такі люди не помічають життя під носом; вони живуть одним днем і вірять з долю, сидячи до останнього в порожньому театральному залі, або збігаючи ще з антракту; вони непередбачувані і прямолінійні, а часом настільки мовчазні, що хочеться розпрощатися вже при рукостисканні чи першій зустрічі; вони таять у своїх очах вогні наших далеких предків.

Я був сповнений бажання, не маючи можливості, даючи собі виправдання і відмовки кожен день, але сьогодні цьому прийшов кінець. Це початок нового, ще не бувалого сюжету, це врата в ще небачені землі, повні дівочої краси і ознак вічного життя, що б'є ключами з поверхні розжареної під сонцем землі, що дарує світу все нові і нові відкриття.


Чи є сенс спокійно жити, якщо не бачив те, заради чого ти існуєш?


І в самих звичайних речах криється таємниця, і світ навколо нас може здатися зовсім іншим ...


Недавние посты
bottom of page