top of page

Татуювання як популярний феномен серед молоді


Работа Владислава Дорошенка

За останні 10 років кількість татуйованих людей значно зросла. В даний час тату не просто контурний малюнок, а справжнє мистецтво. Зображення на шкірі часто вражають своєю реалістичністю. За неперевіреними даними зараз не менше 25% населення має тату. Зараз дуже багато тату-майстрів, як же знайти професійного і оригінального? За порадами друзів і знайомих, я вийшла на дуже цікаву людину і провела з ним інтерв'ю про його життя та професійні успіхи.


Владислав Дорошенко 27 років з міста Запоріжжя.


Він виграв три номінації на дніпровському тату фестивалі "TATTOO mania FESTIVAL 2017". Перше місце в номінації портрет. Краща чорно-біла татуювання за день, гран-прі, найкраща татуювання на фестивалі.


Зараз він працює в Запоріжжі, Харкові, Щецин (Польща), в кожному місті у нього свій особистий тату-салон.. Працює за попереднім записом і в міру накопичення роботи в кожному місті.


– Як Ви почали займатися татуюванням? Скільки років ви вже займаєтеся татуюванням?


– Я прийшов в цю професію досить усвідомлено. Тобто, сидячи в офісі, я вирішив, що пора зайнятися тим, що приносить задоволення, і тим, що я зможу робити своїми руками. Так і з'явилося бажання робити татуювання.


Це було трохи менше трьох років тому.


– Коли ви зрозуміли, що дійсно хочете стати тату майстром і зробити це справою вашого життя?


Думаю, ця думка зародилася з першого дня мого бажання описаного вище, і до сих пір мене не покидає.


– Навчалися Ви малювання?


– На жаль, професійно немає. За рік до того, як вперше взяти в руки машинку, я взяв за звичку малювати по кільканадцять годин на день. Через рік, щось почало прокльовується. Але зараз мені на ці малюнки дивитися страшно.


– Чи пам'ятаєте Ви свою першу татуювання? Яким обладнанням Ви починали працювати?


Пам'ятаю як зараз. Це напис в готичному стилі на спині. Робив її своєму другові, який і зараз її носить. Так вийшло, що обладнання з першого дня було професійне. Я багато і добре готувався, перш ніж приступити до першої роботи.


– Що, крім фінансової сторони питання, змушує Вас цілодобово виконувати свій художній борг?


– Та й фінансова сторона не змушує, якщо чесно. Справа лише в тому, що мені подобається те, що я роблю. І все. Відповідь дуже проста. Це не борг, не робота, не обов'язок. Це просто те, чим я живу і те, що у мене, виходить, робити, приносячи людям невелику користь від цих моїх вмінь.


– Як виглядає Ваш звичайний робочий день, і як Ви проводите свої вихідні?


– Найчастіше я прокидаюся, снідаю по дорозі в студію, в районі обіду зустрічаю "першого" клієнта. Після сеансу трохи відпочиваю, і приступаю до "другого" клієнтові.


Буває що, між ними (або до, або після) приїжджають люди на консультацію. Якщо немає, то я вирушаю додому, проводжу деякий час за домашніми справами, і потім до пізньої ночі малюю. Так проходять майже 99% моїх робочих днів. Вихідних у мене завжди мало, і проводжу я їх як попало. Можу валятися цілий день на дивані, а можу і провести за малюванням.


– Що ваша сім'я і друзі думають про те, що Ви займаєтеся татуюванням?


– Всі мої близькі спочатку ставилися скептично, хоча друзі і подарували мені мою першу машинку. Але з кожним днем ​​і моєї упевненістю, вони все більше і більше підтримували, допомагали, і я впевнений, що багато хто з них зараз раді, що у мене, щось, та виходить.


– У якому стилі Ви любите працювати? Особливості роботи в Вашому стилі, які Ви використовуєте.


– Напевно, це ближче до неотрадішналу. Смужки різної товщини, плавні покраси. Дуже так само люблю портрети. Я б не назвав мій стиль якимось особливим. Просто намагаюся підбирати цікаві рішення для ідей клієнтів, ну або свої реалізовувати з баченням "під іншим кутом".


– Чим ви любите займатися крім татуювання?


– Люблю займатися дуже багато чим, але з цього "багато" майже нічим не займаюся, тому що часу катастрофічно не вистачає. І друзі і близькі з цього приводу обурюються, але для мене будь-який простий в часі, це втрата можливості розвиватися. Сподіваюся, вони мене в цьому розуміють.


– Чи є на Вашому тілі татуювання? Яка з них найулюбленіша?


– Татуювання, звичайно є. Улюблену не виділили, тому що їх багато, але думаю найулюбленіша і цінна ще попереду.

Недавние посты
bottom of page