top of page

На факультеті журналістики обрали нову главу студентської ради


4 травня пройшли дебати на пост глави студентської ради факультету журналістики ЗНУ. Свою кандидатуру висунула студентка другого курсу Дар'я Варлигіна - вона представила свою передвиборчу програму та склад команди. 10 травня пройшли вибори і з рахунком в 109 голосів «ЗА» Дар'я зайняла пост глави. Вона розповіла з якими труднощами їй довелося зіткнутися і чого очікувати від факультету журналістики в наступному році.


- Ти стала головою студентської ради факультету журналістики, ми тебе вітаємо з цим. Як ти зважилася взятися за таку посаду?


- Велике спасибі. Мені несподівано запропонували спробувати себе на цій посаді. І пам'ятаю, як я тоді подумала: «Ну а що, мене ж тут ще не було, значить і в цій справі себе спробую». (Сміється)


- Як пройшли дебати? Ти зіткнулася з якимись труднощами?


- Дебати в принципі пройшли в позитивному ключі. Були деякі переживання, але я намагалася з ними впоратися. Питання були досить адекватні і правильні. Моя команда допомагала мені на них відповідати. Були невеликі проблеми з українською мовою: я весь час переключалася з нього на російську, потім знову на українську. Тому, під час свого «главствованія», обіцяю підтягнути свій рівень мови.


- Якою ти бачиш роботу студентської ради в наступному році? Розкажи трохи про плани.


- Роботу бачу плідною, наполегливою ​​і творчою. Перший захід, за який ми беремося пройде 14 травня - це день абітурієнта. Ми будемо зустрічати школярів і вести до лав акул пера. А також з нашими запланованими заходами і передвиборною програмою ви можете ознайомитися на офіційній сторінці факультету журналістики вконтакте.


- Які у тебе страхи і побоювання з приводу главствованія?


- Звісно, перше - це організація громадських заходів, організація особового складу. Боюся того, що це все для мене нове, щось несподіване. Але в принципі, я знаю, що я зібрала чудову команду і разом ми з усім справимося.


- Скільки людей в твоїй команді? Розкажи трохи про них.


- У моїй команді 24 людини. Це вважаючи глав секторів, заступників, секретаря та наповнення секторів. Команда у нас велика, молода і перспективна. У всіх є блиск в очах, усі готові до прагнення і перемог, адже факультет журналістики не вміє програвати.


- Тобто в наступному році всі призові місця на всіх конкурсах займе факультет журналістики?


- Я точно прям так сказати не можу, але ми будемо старатися. У планах звичайно є, що ми візьмемо найперші місця. Ми повернемо собі Кубок ректора з футболу, займемо гран-прі Студвесни і Дозвольте відрекомендуватися. (Сміється) Постараємося зайняти всі призові місця.


- Які у тебе сильні сторони в характері?


- Цілеспрямованість і, скажімо так, «жорсткість» в якихось питаннях. У роботі я трохи принципова. Для мене важливо щоб все було зроблено вчасно і без будь-яких суперечок.


- А які в тебе є слабкі сторони?


- З одного боку, я звичайно жорстка і так далі ... але з іншого - можу давати і слабину в своїй організації. Якщо хтось із підлеглих, наприклад, прострочує дедлайни і просить відтягнути термін здачі - я часто входжу в положення. В якійсь мірі, це прояв слабкості і м'якості. Також я не вмію адекватно програвати. Адекватно в тому плані, що я всім обличчям і всіма емоціями показую те, що мені не подобається, якщо ми програємо.


- Скільки людей балотувалося на посаду глави студентської ради?


- Цього року я була одна. Може деякі бояться відповідальності ... але поки така ситуація.


- А якби у тебе були конкуренти, що б ти їм сказала?


- Дякую за гру, ви гідні конкуренти. Звучить звичайно самовпевнено, але що поробиш. (Посміхається)


- Дар'я, хочемо побажати тобі удачі, і щоб ти гідно вела свій факультет в наступному році.


- Спасибі вам велике.

Недавние посты
bottom of page