top of page

Чоловік чи леді?



Ну ось і підійшло до завершення саме чудове свято у цьому році - Міжнародний жіночий день! Як я люблю це свято, як мені подобається зустрічати посмішки людей і самій посміхатися цьому світу, ммм ... так, звичайно.


Сьогодні їхала в маршрутці по дорозі на залізничний вокзал і помітила, що всі дівчата, жінки - на сидячих місцях, а чоловіки, як справжні джентльмени, поступаються місцем. Ну спасибі, хоч раз на рік проїдемо з комфортом. Сьогодні ж все для нас. Чомусь лише 8 березня чоловіки згадують, що ми ж ніби тендітні створіння. Ну що пані, свої п'яті точки погріли, але не розслабляємося, з завтрашнього дня знову стоятимемо з важкими сумками в забитих маршрутках, а ці кавалери будуть відвертатися до вікна, типу їх взагалі це не стосується, хтось інший може і поступиться місцем. Звичайно, не кажу за всіх, і дуже сподіваюся, що в нашому світі переважна кількість є по-справжньому гідними чоловіками.


Сьогодні усі соціальні мережі заповнені квітами, подарунками. На вулицях гуляють щасливі парочки, дівчатам подарували нові айфони. А я, звісно, заздрю: ні квітів, ні айфонів, ні нормального життя при такому розкладі. Побачилася з мамою і вже цьому рада.


Не треба думати, що я зла на весь світ, просто тому, що чоловіка у мене нормального немає (хоча може бути і тому). Просто я прекрасно розумію, що багато хлопців ставляться до нас як до дійсно справжніх дівчат, тільки в певні свята. Не треба так, хлопці. Ми хочемо відчувати себе як за стіною, ми хочемо відчувати себе слабкими поруч зі справжнім чоловіком. І хочемо ми цього не тільки 8 березня. Ну і дівчатам теж не треба перегинати. А то іноді мені здається, що жінки самі й винні. Дівчата беруть на себе чоловічу роботу, а для мужчин залишається жіноча.


Тому дамам треба бути леді завжди, а чоловікам - бути джентльменами не тільки 8 березня. Може тоді у нас і буде все добре.

Недавние посты
bottom of page